گارانتی و خدمات

ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصل

محصولات موجود در فروشگاه آنلاین چرم آنیل با ضمانت یک سال برای محصولات و شش ماه برای یراق آلات را ارائه می شود.
  جهت اطمینان خاطر شما کاربران گرامی، آدرس نمایندگی  وکارت گارانتی معتبر همراه هر محصول ارائه می شود به محض دریاغفت ضمانت نامه کالا باید کد درج شده بر روی کارت گارانتی را به شماره 3000630812 پیامک کنید تا ضمانت نامه شما فعال گردد. برای تهیه ی هر کدام از کالاها،شما میتوانید به صورت حضوری به شرکت چرم آنیل مراجعه نمایید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا ما آن را برای شما ارسال کنیم.
 
ضمانت بازگشت برای 24 ساعت
شرکت چرم آنیل در راستای جلب رضایت مشتریان، برای کلیه ی محصولاتی که در وب سایت عرضه می گردند، خدمات تعویض و مرجوع کالا را با شرایط زیر ارایه می دارد:  
۱- مناسب نبودن اندازه محصولات :  
چرم آنیل برای اطمینان خاطر شما از مناسب بودن سایز کیف با چیزی که مد نظر شما بوده ،برای محصولات خاص مانند کمربند جدولی را آماده کرده است که می توانید با توجه به آن،با خیال راحت سایز مناسب خود را سفارش دهید اما در صورتی که سایز محصولی که دریافت کرده اید مناسب نمی باشد،لطفا مراتب را، در سریعترین زمان (حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش) به واحد پشتیبانی چرم آنیل اطلاع دهید تا هماهنگی های لازم برای ارسال سایز مطلوب شما صورت گیرد.  در صورتی که سایز مناسب شما موجود نبود، کارشناسان چرم آنیل طبق انتخاب شما، اقدام به بازگشت محصول یا ابطال سفارشتان می نمایند.   
لطفا برای بررسی سایز توجه داشته باشید که عدم استفاده از کالا،کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته ی سفارش،جدا نشدن تگ محصول و سالم ماندن آن شروط اساسی برای تعویض کالاست.   
کارشناسان چرم آنیل پس از بررسی صحت این موارد، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارسال محصول مناسب شما، اقدام می نمایند.   
لطفا توجه فرمایید که همکاران بخش ارسال چرم آنیل در تهران،زمانی را برای حصول اطمینان شما از مناسب بودن سایز،منتظر خواهند ماند و بدیهی است که دریافت سفارش با این شرایط، به منزله ی تایید بوده و پس از آن امکان تعویض کالا وجود ندارد.   
۲- وجود ایراد در کالای خریداری شده  
مشتریان محترم در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای خریداری شده باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت مراتب را به کارشناسان چرم آنیل اطلاع دهند.   
در این شرایط در صورت عدم موجودی سفارش مورد نظر،طبق درخواست شما،کالا می تواند با کالای دیگری جایگزین شده و یا مبلغ آن به حسابتان واریز گردد.   
لازم به ذکر است جهت تعویض کالا،کامل بودن بسته خریداری شده، جدا نشدن تگ محصول و رسید خرید ضروری است.   
متاسفانه رسیدگی به درخواست هایی که پس از 24 ساعت از زمان دریافت سفارش ارجاع شوند، میسر نخواهد بود.   
۳- مغایرت کالای دریافتی با نمونه ی معرفی شده در سایت  
همکاران ما در قسمت تولید محتوا، تلاش می کنند تا اطلاعات و تصاویر موجود در سایت از نظر اصالت،رنگ،جنس و ... دقیقا مشابه محصول اصلی باشد.به همین دلیل اگر محصولی که دریافت می کنید با اطلاعات مندرج در سایت یکسان نبود،شما میتوانید از حق استرداد کالا استفاده نمایید.   
لازم به ذکر است که در چنین شرایطی باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از زمان سفارش،با تیم خدمات پس از فروش چرم آنیل تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید.   
لطفا توجه داشته باشید که جهت عودت،کالا باید در شرایط اولیه باشد.  
۴- انصراف از خرید کالا:  
در صورتی که قبل از دریافت کالا، از خرید خود منصرف شدید،لطفا جهت لغو آن با واحد پشتیبانی تماس گرفته تا همکاران ما نسبت به لغو سفارش شما، اقدامات لازم را انجام دهند.  
۵- آسیب های ناشی از حمل و نقل:  
لطفا در هنگام دریافت سفارش،ابتدا سلامت فیزیکی جعبه را بررسی و در صورت هرگونه آسیب از دریافت آن خودداری فرمایید و در اسرع وقت مراتب را با بخش پشتیبانی چرم آنیل در میان گذارید.  
 
*در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان چرم آنیل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.